Thursday 11 July 2013

UPU

hai, semalam keluar result upu kan, bagi kemasukan para pelajar ke menara gading bagi sesi 2013/2014. jadi, suka disini saya nak menjemput pelajar-pelajar yang mendapat tawaran ke Universiti Malaya untuk 'join' groub FB official freshie UM ini.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Saya mewakili Pemudahcara Mahasiswa (PM) Sentral Universiti Malaya ingin memohon para pelajar baru / "freshie" MHS 2013/ 14 untuk menyertai kumpulan FB ini untuk memudahkan penyebaran maklumat dan sebarang pertanyaan.

Pemudahcara Mahasiswa Sentral UM 13/14

"UM is ONE"

https://www.facebook.com/MHS1314

Page rasmi ini merupakan ruang untuk para pelajar Universiti Malaya pengambilan 2013/2014 untuk terus berhubung dengan pihak pengurusan universiti bagi sebarang pertanyaan atau keraguan. Page ini dikendalikan oleh Bahagaian Hal Ehwal Pelajar.

ini pula group untuk freshie um. adik2 dialu alukan untuk join. sebarang pertanyaan akan dilayan oleh pihak kami :)

https://www.facebook.com/groups/139248839613620/?fref=ts

pssst : saya merupakan pelajar yang bakal menduduki tahun dua kos sains fizik (ijazah sarjana muda) Universiti Malaya. jadi, kepada bakal junior saya, boleh menghubungi saya jika terdapat sebarang pertanyaan. :D peace!

No comments:

Post a Comment