Sunday, 6 May 2012

bowrink !

salam
hurm. tiba2 teringat.
syera musa penah ckap,,, kalau kita jumpa org yg pelik, buat kita terasa, sedih,sakit hati, nak marah..
spatutnye kita berterima kasih dekat org tuu~ 
sebab die dah mengajar kita erti kehidupan
 :)

matrik life ak dah hbes pon. syukur alhamdulilah. hope everything will be fine. result blom kuar pon lagi.
PSPM 2,, sumpah,,susah gilerrrr... mcm mana lah ek gaya result ak nant.
hurmm quite worry.

cuti lamaaa ni kat umah. nak buat apa xtau.
x keje,, duit x masuk. adesss! duit ouh duit. its all about the price tag. damn! haha
cita cita nak jadi anak dara terbaikkk kat umah. tapi x nampak lagi gayanye ni. hui hui. penat je berangan segala. keh2
lesen pon baru terhegeh hegeh nak amek. lembab lah kau ni ika. haha. tu lah,, dulu lepas spm xnak dgar cakap mak,, suwuh amek lesen dulu. hihi. degil. 
sekarang dah susah nak gerak sana sini.

bye bye kmPh~

-end-

5 comments:

  1. siapa si pelik tu ?

    ReplyDelete
  2. yaa..sape eh?nak taw jgk :)

    ReplyDelete
  3. haha. tumbuk nak? dahla anonymous.mane blog sendiri? :p

    ReplyDelete